čtvrtek 6. června 2013

Čtvrtek - Rubikova kostka

Dnes jsem jela do laboratoře brzo, protože jsme museli připravit vzorky a pustil elektroforézu a potom šli na setkání uživatelů jedné metody na univerzitu. Hned u vchodu jsme vyfasovali dárečky. Rubikova kostka! Nikdy jsem jí neuměla složit, ani jsem se o to pořádně nepokoušela, tak teď budu mít příležitost. Na kostičkách jsou napsané nejrůznější cytokiny, už teď ji miluju! :D Většina přednášek byla v angličtině, poměrně zajímavé. Při pauze jsme dostali výborné kafíčko, mohli jsme si vzít kolik zákusků jsme chtěli (byly výborné!) a ve dvě jsme dostali i oběd. Spousta lahůdek! Pak jsme se museli s Inci vrátit do laborky a pokračovat v experimentu, dnes to šlo celkem slušně.

Vůbec nevím jak a proč, ale zapomněla jsem si dnes doma věci na tancování, ani pití jsem sebou neměla a z laborky jsem vypadla hodně pozdě. Navíc mě bolí kyčle a nebylo mi úplně dobře od žaludku (že bych toho splácala moc na tom meetingu??), takže to je dostatečný počet výmluv, abych dnes nešla tančit. Ani na italštinu se mi nechtělo. Pro to jsem ale nenašla dost výmluv, takže jsem se aspoň přinutila naučit minulý čas slovesa být a mít a pár nových slovíček. 

Žádné komentáře:

Okomentovat