pondělí 10. června 2013

Pondělí - au

Včera jsem byla po workshopech unavená. Dneska jsem zničená. Kyčle řvou bolestí, ale co sakra! Bylo to parádní! Jen už je příště budu fakt protahovat, musim si to slíbit. V laborce dnes nejsou žádné experimenty a už mě to trochu přestává bavit, takže jsem začala hledat články na diplomku. Že bych přece jen začala něco dělat? :D No uvidíme, jak dlouho mi to vydrží. Kvůli bolavým kyčlím dnes tanec nepřipadal v úvahu, ale doma jsem neodolala a začala jsem vymýšlet první vazbu, co jsem tady. Jsem zvědavá, jestli jsem se nějak zlepšila. Zatím jediné, co jsem zjistila je, že jsem na sebe víc náročnější a vymyslela jsem si něco, co zatím nejsem schopná zatancovat tak rychle, jak bych chtěla :D Ale bavilo mě to. Moje sousedy určitě tolik ne. Víc než hodinu poslouchat jednu písničku pořád dokola. No…snad se jim aspoň líbila :D

Cestou na italštinu se mnou jel v autobuse kluk, co je se mnou ve stejném levelu. Chtěla jsem se s ním bavit. Opravdu chtěla. Dokonce jsem se i snažila. Ale jenom otázka „co jste dělali minulý čtvrtek?“ nám zabrala tak 10 minut. On neuměl minulý čas, já neuměla říct „minulý“. Takže „co děláte (rukama házím za hlavu) ve čtvrtek“ nebylo moc k pochopení. Jinak jsme se dnes učili rozeznávat, ve kterých slovech jsou zdvojené souhlásky a psali diktát. U toho jsem se naučila pár nových slovíček jako massaggio, což se bude třeba někdy hodit :D

Žádné komentáře:

Okomentovat