středa 5. června 2013

Středa - pizza

I když se to možná nehodí, napíšu to. Dnes jsem v metru viděla zatím asi nejkrásnějšího Itala. A já se zrovna dnes nenamalovala, protože mě včera bolelo oko. Přišla jsem do laborky, začali jsme pracovat a mezi řečí jsem to pověděla Inci. Okamžitě se ozval Luka. Velmi vtipná situace, protože jsme byli v jiné části místnosti a nemluvili zrovna nahlas :D Všichni se o to hned začali velmi zajímat. Včera u oběda jsme totiž probírali nějakého frajera, co se líbil Lavigně a slečnu, co se líbila Lukovi. Jakmile zjistili, že nemám přítele, strhla se obrovská diskuze a všichni začali přemýšlet, koho mi dohodí :D moje slova, že nikoho nechci, byla marná. Po kávové pauze už mi ukazovali jejich přátele na facebooku a začali domlouvat seznamovací párty :D óóó bóže! Ať žije sranda. Jsem tak moc ráda, že jsem tady. Jen ta italštině mě pořádně štve! Už bych chtěla rozumět a mluvit!
Dnešní počasí ráno tvrdilo, že bude hezky. Bylo krásně. Cestou z laborky jsem si koupila další ananas, rajčátka a mozzarellu a tentokrát i nějaký sušenky, musím už začít trochu mlsat :D

Večer jsem skypovala s maminkou a donutila jsme jí, aby před webkou hladila psa. Vůbec si nepřipadám jako Wolowitz, když byl ve vesmíru a chyběla mu gravitace! Potom jsem vyrazila zpátky směrem k budově, kde je laboratoř, protože poblíž bydlí Dorel a šli jsme na pizzu. Dala jsem si sýrovku a byla dobrá. Byl to super večer, moc jsem se bavila. Jen cestou zpátky mi opět ujel přestupový bus přímo před nosem. Šla jsem pěšky, a když už jsem byla u baráku, viděla jsem tři autobusy, kterými jsem mohla jet, jak jedou přímo za sebou. Jak typické.

Žádné komentáře:

Okomentovat