pátek 7. června 2013

Pátek - la notte bianca


Dnes bylo opravdu teplo. Tak proč lidé chodí v bundách a kozačkách? Já v legínách a tričku s oroseným čelem. Bojím se léta. V laborce je klimatizace, takže tam se nepeču, ale cesta na metro k propocenému tričku stačí. Sina mi říkal o nějaké velké akci v univerzitním kampusu. Rozhodla jsem se tam podívat. Sina s jeho přáteli z puzzlu tam prodávali pití a koláčky s trávou. Poprosila jsem Dorela, aby tam šel se mnou. Nevěděla jsem, co mám očekávat, protože název akce byl v překladu „bílá noc“, ale já jsem rozhodně nechtěla jít celá v bílém. Sina říkal, že musím, Dorel říkal, ať na to kašlu. Tak co myslíte? Kašlala jsem na to! V jedenáct večer jsem dorazila na zastávku poblíž kampusu a jestli jsem čekala hodně lidí, tak tohle bylo mraky lidí! Fronta na vstup větší než do prezidentského paláce (Honzo!), ale Dorel (ač budoucí právník) čekat rozhodně nehodlal, takže jsme se dovnitř propašovali během pár minut. U různých fakult byli 3 hlavní stage, každá s jinou hudbou, každá s „barem“ a neskutečným množstvím lidí. Čekala jsem, že za pár hodin to bude vypadat jako na typické české párty či festivalu – spousta ožralých lidí. A ono ne! Všichni se chovali normálně a kultivovaně až do mého odchodu (kolem třetí). 

Žádné komentáře:

Okomentovat