úterý 4. června 2013

Úterý 

Dnes do práce dorazili všichni, Inci trochu dýl ale dorazila. Po pár dnech flákání jsme zase začali něco dělat. Během psaní protokolů mi začíná víc a víc dělat problém psát česká slova :D

Utekla jsem dnes z práce dřív, protože tu stejně nebylo co dělat a venku to vypadalo, že bude krásně. Chtěla jsem vyrazit do města na nějaké ty památky nebo nakupovat, ale když jsem dorazila domů, napsal mi Dorel, jestli nechci jít na zmrzlinu. Tak proč ne, když je tak hezky. Alain navíc ráno slíbil, že dnes bude krásně a nebudu potřebovat deštník. Zmrzlina byla výborná a pokec tady. Není nad to, si pořádně pokecat s někým v angličtině bez italského přízvuku :D Měla jsem sebou rovnou věci na italštinu a už když jsem šla na zastávku, tak začínalo pršet. Byla jsem velmi ráda, že jsem Alaina neposlechla a vzala jsem si deštník. Na italštině jsem dnes byla přeřazena do vyššího levelu. Probírali jsme přivlastňovací zájmena, takže konečně něco nového, byla jsem vcelku nadšená. Všemu během výkladu hodiny rozumím, tak mi přijde zvláštní, že nejsem schopná rozumět, když někdo mluví přímo na mě. Ale snažím se. Už zvládám základní konverzace v psané formě, protože každej to vždycky zkouší :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat