pondělí 3. června 2013

Pondělí - stávka vol.II

Dnes byla další stávka, takže jsem si ráno přivstala a mazala do práce. Přišla jsem jako první. Zalezla jsem do laboratoře s počítačem a dělala to co obvykle, když neběží žádný experiment, se kterým můžu pomoct - trávila den na počítači. Ani kolem jedenácté nikdo ze studentů nepřišel. Nepřišli vůbec. Sama jsem se teda došla do menzy najíst a modlila se, že budu schopná se nějakými spoji dostat domů, protože jít pěšky domů a pak ještě na tancování a odtancovat to, by moje nohy asi nezvládly. První autobus mi ujel před nosem, tak jsem si půl hodinky počkala na další. Další autobus, na který jsem měla přestoupit mi ujel před nosem rovněž. Takže jsem si počkala dalších 20 minut. Ale během hodiny jsem se dostala domů, celou dobu svítilo slunce a bylo krásně teplo, takže paráda. Na tancování jsem tedy šla radši pěšky. Tentokrát jsem měla dokonce pocit, že tu vazbu už celkem dávám. Závěrečné rozdělení na skupinky mě vyvedlo z omylu. Ale Simone mě pochválil a slova útěchy zněla…“To je jen paměť“..ano to je, ale už by se mohla zlepšit! Po lekci jsem si přečetla smsku od Alaina. Vem si deštník, bude pršet. Hlavně že jsem ho měla ráno v práci. Teď mi v kabelce chyběl. Potřebovala jsem stihnout italštinu, takže jsem neměla moc na výběr, jestli mám čekat nebo ne. Rozhodla jsem se, že budu mít ráda déšť a užiju si to. Zprvu to bylo super, jemný deštík, teplíčko…pak ale přitvrdilo…a to docela dost. Domů jsem se dostala promoklá na kost. Rychle jsem se převlíkla, najedla a S DEŠTNÍKEM v ruce vyrazila na italštinu. Dnes nás začátečníků přišlo málo, takže nás spojili s mírně pokročilými. Ježiš řekněte mi, co se mám doučit a můžu do pokročilých za týden! Jedou hrozně hlemýždím tempem. Já vím, každý nestuduje na univerzitě a není schopný se učit tak rychle. Ale jestli jsem měla pocit, že mám špatnou paměť, tak nemám. Aspoň ne tenhle typ paměti. Ale slyším je mluvit italsky pomalu pro neitaly, takže to je super. Jsem zvědavá na zítřejší hodinu.

Dostat se domů zase stálo nějaké to čekání, protože od 20:00 pokračovala stávka. Nakonec ale autobus přijel a odvezl nás domů. Sprcha. Margotka. Once Upon a Time. Spánek.


Žádné komentáře:

Okomentovat