neděle 9. června 2013

Neděle - workshopy


Ráno se mi vůbec nechtělo z pelechu, takže jsem odložila budík. Na druhý pokus už jsem vstala, najedla se, sbalila si věci a vyrazila směr Bounce Factory. Dnes tam byl workshopový den. 7 workshopů s brutálními lektory s Říma. Koupila jsem si permanentku na 4 z nich a vybrala si hip hop s Piccou, L.A. by Carlo Ballarini (viz odkaz na youtube dole), waack a vogue s Annalisa Marcelli  a hip hop s týpkem jménem Wally. Všechny lekce mě bavily! U L.A. jsem se musela trochu zakousnout, protože to Carlo učil neskutečně rychle, ale nakonec mě to chytlo a měla jsem ze sebe radost, že už se můj mozek fakt asi trochu lepší a jsem schopná to trochu dávat. Picca a Wally jsou asi spíš freestyle tanečníci, viděla jsem na youtubu nějaká jejich videa z battlů, takže u jejich workhopů jsem si vzpomněla český způsob tancování a užila jsem si to. Energie na workshopech byla u stropu, všichni šíleli a podle toho vypadala i místnost. Orosená zrcadla, mokrá podlaha, totálně promáčená trička. Domů jsem přišla vyšťavená jak dlouho ne, ale stálo to za to!

http://www.youtube.com/watch?v=NMe-kDovmKA

Mikyho výraz při sledování videa z workshopu :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat