čtvrtek 30. května 2013

Čtvrtek – aprílové počasí

Ráno krásně, sluníčko – beru si jen svetříček a deštník nechávám válet na stole. Přijdu do práce, sednu za stůl, kouknu z okna – průtrž mračen, černá obloha. O hodinu později sluníčko, vedro na tričko, opalovačka na dvorku.
Dnes jsem si konečně vyhádala, že budu platit za kafe v kantýně! A zrovna dnes kafe připravoval velmi vtipný chlapík :D Na moje milované cappuccino mi bylo nakresleno srdíčko, ty jejich malůvky jsou prostě super :D

Měla jsem dnes v plánu jít na další workshop, začínal v pět a já jsem teprve v 16:45 vybíhala z práce směr metro a do studia jsem se přiřítila v 17:15. Pohoda, ještě ani nezačali. Prý dnes bez protažení a bez warm upu, rovnou vazba. Trochu mě sice od oběda bolela hlava, ale zakousla jsem se a veškerou bolest jsem přestala vnímat. Hudba byla krásná, pomalá, vazba nádherná a pekelně rychlá. Je to sice 4. Workshop, ale už teď na sobě cítím, že je to lepší a stíhám víc.  Přesto jsme samozřejmě občas dost tápala, ale ke konci jsem měla pocit, že až na pár místeček to zatancuju. Po workshopu jsem se s Letizii a Simonem ještě chvilku bavila a pak vyrazila na metro. V hlavě mi jeli myšlenky, jak si koupím něco dobrého, dám si sprchnu a natáhnu se do postele. Pak mi ale došlo, že dnešní den ještě nebyl u konce. Italština! Přidala jsem do kroku, v hlavě si opakovala slovíčka z úterý a pomalu se mi po hlavě začínala rozlívat bolest tak třikrát větší, než byla původně před workshopem. Doma jsem slupla prášek, vysrkla čaj (maminka mi přivezla můj oblíbený hrneček!) a mazala na autobus. Cestou jsem si uvědomila, že by asi bylo vhodné si koupit jízdenku na červen. Nikde v trafice se ale platit kartou nedá a já se nehodlám vzdát tak velké částky v hotovosti, takže nějakou lepší trafiku najdu zítra. Na kurz jsem přišla včas, ale bylo tam zatím jen pár lidí, prý lektoři ještě nepřišli, takže škola byla zamčena a čekalo se chvíli venku. Dnes jsme měli jinou slečnu, byla by hodně parádní, kdyby ostatním účastníkům kurzu netrvalo skoro dvacet minut pochopit, že přídavná jména v ženském rodě končí na –a, v množném čísle na –e, mužský rod končí na –o, v množném čísle na –i. Takže jsme toho za hodinu a půl moc neprobrali. Ale lepší než nic. Po lekci jsem šla do Puzzlu, kde jsem dostala výýýbornou večeři, ty lidi tam jsou prostě báječný! Návštěva nebylo prospěšná jen mému žaludku ale i mozku, protože mě nutili mluvit italsky. Už to potřebuju! Jedna věta mi sice trvá pár minut, ale radost z ní je obrovská :D

Nikdo z vás to asi dostatečně neocení, ale tohle je jeden z mých prvních gelů!!

Žádné komentáře:

Okomentovat