pondělí 20. května 2013

Pondělí – Bounce Factory vol.II – další bublina endorfinů

Dnes jsem ráno při slunečném počasí vyrazila směr laboratoř s tušením, že to toho dnes moc dělat nebude a měla jsem pravdu. I když práce nebylo mnoho, Inci nechala zase něco dělat i mě, takže to rychle utíkalo. Na oplátkou jsem jí zasvětila do tajemství tlačítka PrintScreen, takže při kopírování výsledků měření jsme u počítače místo 2 hodin strávili jen 20 minut. Česká hlava vždycky vymyslí, jak to udělat co nejjednodušeji, ne?? K obědu jsem si dnes dala pizzu. Už jsem psala, jak to chodí v místní menze? Zaplatíte 2,10 euro a můžete si vzít 4 „talíře“. První jsou obvykle těstoviny, druhý bývá maso nebo sýrové taštičky nebo něco na ten způsob, třetí je salát či zelenina či brambory nebo fazole, čtvrtý je ovoce/džus/jogurt. Pokud si chcete dát pizzu, máte dvě možnosti. Margarita je brána za 1. talíř (předkrm? Cože?), ostatní druhy jako 2. talíř. Dnes jsem si dala margaritu, a protože je velká přes celý tác, nepotřebuju si k tomu ještě dávat těstoviny a po spořádání jsem ráda, že dejchám!
Odpoledne jsem si vybrala další workshop, který bych ráda zkusila, tentokrát se samotným mistrem choreo Simonem Ginanneschi. Předchozí dny na mě byl velmi milý a dnes tomu nebylo jinak. Bral na mě ohled, mluvil se mnou anglicky a po skončení workshopu jsme ještě cca hodinu povídali. Workshop byl báječný a skvělý a zase nemám slov. Byla to přesně ta rychlost učení, kdy nestíhám, ale přesto to nevzdám a kousnu se makat. Už teď se nemůžu dočkat dalších lekcí! Během závěrečného povídání mi Simone navrhl, jestli bych s nimi nechtěla vystupovat na závěrečné show jejich školy. No jasně, že chtěla! Ve čtvrtek mi přijíždí maminka, takže nebudu moct na Letiziinu lekci, tak uvidíme, jestli si něco vyberu ve středu nebo to nechám na příští týden.

Cestou na byt jsem si koupila rajčátka a mozzarellu, to byla chuť panečku! Na bytě jsem se na pět minut potkala i s panem domácím, stihli jsme si říct, jak se máme, toť vše, potom měl důležitý( asi hodinový) hovor a já jsem skypovala s rodinou a Tereziánkou, pak už jsme se ve společných prostorách nepotkali.
 Žandula dnes udělala maturitu, tak mám za ní upřímnou radost a už vymýšlím, kam to tady půjdeme oslavit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat