úterý 7. května 2013

Úterý aneb pokus o oběd v menze numero due

V úterý jsem měla přijít na desátou. Přišla jsem v 10:01, jak mi radil pan domácí. Přesto to bylo brzo, ale už jsem čekala jen chvilku. V laboratoři jsem přihlížela práci studentky z Turecka, která izolovala lymfocyty z krve dárců. Bylo to zajímavé...a rychle! V půl druhé jsem se vydala na oběd. Luka (italský student) byl dnes nemocný, takže jsem do menzy zamířila sama, ale u přepážky mi opět bylo řečeno, že karta stále není aktivována. No vyptávejte se, kde je problém italsky. Šla jsem tedy na metro a do bytu, kde jsem si udělala zbytek jídla, kterému říkám šneci a při vaření čaje jsem málem zapálila hrnec, čehož si pan domácí, který byl dnes výjimečně doma, ihned všiml, takže jsem musela vysvětlovat, co jsem to dělala MamaMia! Odpoledne jsem malinko zlenivěla a koukala na pár dílů Big Bang Theory, ale nakonec jsem se dokopala a vykopala se z bytu a jela do města do obchodu s anglickými knihami z druhé ruky (ve Via della Lungaretta), odkud jsem si za 4 eura odnesla knihu The Color of Water. Protože cestou tam byla doprava z Piazza Venezia dost zasekaná, rozhodla jsem se zpátky dojít pěšky. Bylo krásně a ještě světlo, tak jsem to vzala procházkou kolem Circo Massimo opět ke Colosseu, kde už bylo zavřeno, takže se mi tam mooooc líbilo :)
Odtud jsem jela metrem na byt, dala si večeři, skypovala s rodinou a psala si s přáteli. Báječný to den.





Žádné komentáře:

Okomentovat