středa 15. května 2013


Středa – birthday party
Dnes bylo od rána pod mrakem, ale teplota stále nad 20°C. V laborce jsem přihlížela zase Inci, takže jsme diskutovali o včerejším dni a rychle to utíkalo. Po obědě a odpoledním pracování jsme po páté vyrazily metrem na Termini, kde Inci ještě koupila lesk na rty pro Maruščinu kamarádku (a já se dozvěděla o skvělém obchodě s levnou italskou kosmetikou z Milána), potom jsme busem dojeli k místu konání párty a začali pomáhat Marušce s přípravou jídla. Ukázalo se, že párty bude pro Maruščina bývalého přítele. Hezky pěkně! Naučila jsem se pár nových receptů a vyzkoušela dost nových chutí a musim říct, že nebylo nic, co by mi nechutnalo. Až na pivo :D 
Hosté začali chodit v osm, oslavenec přišel v půl deváté, překvapen, šokován a nadšen. Všechno bylo báječné, seznámila jsem se s pár novými lidmi, shlédla luxusní výhled z terasy domu, diskutovala o schizofrenii a podstoupila první lekci italštiny. Kolem půlnoci jsme odcházeli, a protože jsem zvládla zopakovat víc než 60% naučených italských frází, byla jsem autem odvezena domů :) Před naším vchodem stálo 6 skútrů.



Žádné komentáře:

Okomentovat