čtvrtek 9. května 2013

Čtvrtek - zítra si dám pizzu!


Další krásné slunečné ráno :) Dnes bylo okořeněné trochou jóógy od Terezky! Na klouzajícím se koberečku to nebylo úplně ono, zítra ho sbalím a zkusím to pořádně! V laborce to dneska byla paráda, došlo i na hromadnou výměnu telefonních čísel a emailů :) nechyběla ani polední kafe-kapučíno-čajová pauzička. Dnes nás navštívil jeden bývalý vědátor místního institutu, který ze mě byl velmi nadšený, ale bohužel v italštině, takže jsem dělala to, co dělám vždycky...úsměv a kývání hlavou :)
 Okolo druhé jsme všichni studenti vyrazili do menzy, která je blíž našemu institutu a údajně je i lepší. Byla lepší! Dobře, možná to bylo i proto, že jsme tam byli dostatečně brzo a měli ještě mraky jídla! Měli i pizzu, ale rozhodla jsem se, že tu si dám jako narozeninovou zítra :) dnes jsem si dala těstovinový salát, sýrové taštičky, mrkvový salát a jablko. A bezedný kelímek pití! Oujéé! Viděla jsem také prvního "jídlobrance", jak říkají lidem, kteří se vkradou do prostoru menzy a berou si od lidí jídlo, které nedojí. Při návratu z menzy mi na tričku přistál ptačí exkrement, z čehož byla turecká studentka velmi nadšená, že prý to je znamení velkého štěstí. No nezdálo se mi...
Dnes jsem v laborce zůstala trochu déle, než jsem očekávala, takže následoval skoro úprk na zastávku metra a úprk ze zastávky metra na byt, kde jsem našla adresu tanečního studia, kam jsem měla v plánu dnes vyrazit. Na stránkách místní MHD jsem si našla autobus, kterým bych měla jet a bylo mi sděleno, že mám jet pět zastávek. Pádila jsem na zastávku, čekala 10 minut (protože něco jako jízdní řády tady nevedou), nacpala se do přeplněného autobusu (pochybuju, že Češi vědí, co se to přecpaný autobus) a začala jsem počítat zastávky. Samozřejmě ani tento autobus nedisponoval ukazatelem nebo hlásičem zastávek a ani z tohoto autobusu nebyly viditelné nápisy zastávek. Rozhodla jsem se tedy opět věřit. A zase to nevyšlo. Vystoupila jsem na páté zastávce a zjistila, že jsem o dvě zastávky přejela tu svojí, takže jsem se vrátila a pěknou chvíli mi dalo i nalézt ono taneční studio (název byl napsán na bráně, která byla otevřená, kdo by to čekal?). Vešla jsem dovnitř o 25 minut později a rozhodla se, že se budu pouze informovat o openclassech a dostavím se jindy. Tanečníci mluvili anglicky a byli velice příjemní, takže paráda a už se těším na příští týden!


Žádné komentáře:

Okomentovat