pátek 31. května 2013

Pátek – nightlife

Dnes jsem šla do práce vlastně jenom kvůli fotce na kartičku. Ano – kartičku…konečně!! Došla jsem se nechat vyfotit (jistěže vypadám zase jako dement – asi mají v Itálii jiné foťáky) a odešla z kanceláře se svojí zcela vlastní a mou kartičkou! Joooooo!!! Jinak jsem byla v práci opět velmi produktivní, protože jsme skoro celou dobu strávila na facebooku a pozorováním štěňátek online.

Po práci jsem si uvědomila, že si vlastně musím jet koupit novou lítačku, protože v sobotu je začátek června. Zeptala jsem se v práci a prý je možné platit kartou na některých stanicích metra, kde je přímo od ATACu pobočka. Bývají prý na konečných stanicích a na Termini. Rozhodla jsem se pro Termini, protože je to bylo nejblíž. Přišla jsem tam a nebyla jsem připravená na to, co jsem uviděla. Fronta minimálně 30-40 lidí. No tak to mě ani nehne. Zase jsem to otočila a jela směrem Conca d´Oro. Tam čekalo pouze pár lidí, takže pohodička.  S kartičkou v kapse jsem jela na byt. Doma jsem si uvařila večeři, skypovala s maminkou a po jedenácté jsem vyrazila na schůzku s novým kamarádem Alainem. Jeli jsme k Ponte Milvio, kde byla kupa barů a hodně kup lidí. Ale žádní turisti, všechno italové, takže nějak si představuju jejich typické večery. Dali jsme si víno a náhodou tam potkali jeho nejlepší přátele. Banda fajn lidí, jejich párty musí být opravdu šílené :D Domů jsem se dostala v pět hodin ráno.

Žádné komentáře:

Okomentovat