středa 29. května 2013

Středa – dnes se vážně vyspím!


Dnešní den v práci byl sice dlouhý (odcházela jsem v šest), ale mohla jsem si zkusit spoustu nových věcí a prostě mě ta věda baví a basta! Asi není nic, co by mě uvnitř naplňovalo takovým tím super pocitem tolik, jako to umí tanec a věda. Mám to ale báječný život! V menze jsem si dala pizzu, mrkvičkový salát a svojí oblíbenou oranžádu, takže jsem byla krajně spokojena. Inci mi po práci nabídla, jestli s ní a její kamarádkou nechci jít něco podniknout do města, ale byla jsem tak unavená, že jsem radši jela na byt. A jak to tak bývá, jen co jsem přišla domů a dala si půlku ananasu na zlepšení nálady, už jsem měla energie víc. V osm mi volala maminka, že tatínek odfrčel do Norska, je doma sama a je jí smutno, takže jsme přes hodinu skypovali a pak jsem prostě musela sjet aspoň dva díly Once Upon a Time, protože je to závislácký! No jasně, že jsem usnula zase tak kolem jedenácté.

Žádné komentáře:

Okomentovat