neděle 19. května 2013

Neděle – battle??
Dnes ráno jsem konečně našla událost, na kterou jsem narazila v průběhu týdne a zpětně jí nemohla dohledat. Jednalo se o taneční soutěž MAD 4 DANCE, při které měly proběhnout i hip hop a house battly. Věděla jsem, že začátek je v 15:00, tak jsem s dostatečným předstihem a dle instrukcí ATAC vyrazila směr Nometana-Termini a tady jsem se pokusila na vlastní pěst najít nástupiště, ze kterého jezdí bus č. 14. Po chvíli neúspěšného pátrání jsem se rozhodla zeptat…anglicky samozřejmě. Byla jsem poslána na nástupiště, které ale bylo pro bus č. 40. Okey, zeptám se jinde. Zeptala jsem se na informacích a první instrukce zněla opět nástupiště pro bus 40..to sakra neumím vyslovovat 14 v angličtině?? Nakonec jsem chlápkovi vysvětlila, že chci 14 a on mi sdělil, že je to tramvaj! Okey, jdu na tramvajové nástupiště, skáču do přítomné tramvaje a jedu si to směrem do absolutně neznámé části Říma. Jasně, že po předchozích zkušenostech už jsem na google maps pomocí street view zjistila, jak vypadá okolí zastávky, kde mám vystoupit. Zvládla jsem to bez problémů a i divadlo (ano, soutěž byla v jakémsi divadle) jsem našla bez větších komplikací a ani jsem se nemusela ptát. Uvnitř byla spousta tanečníků, většina z nich z choreografické soutěže. Velký sál na tuto soutěž jsem našla snadno, najít battle sál už byl větší problém, protože nikdo z dotazovaných nevěděl (nebo nerozuměl, tak říkal, že neví). Po chvilce hledání jsem sálek přece jen našla a naštvaná sama na sebe, že jsem nevyrazila dřív (protože už bylo 15:40), jsem vrazila dovnitř. A tam nic…žádná hudba..jen pár lidí…okey…sedla jsem si a čekala chvíli. Začalo se to plnit tanečníky a po chvíli speaker oznámil, že se za pět minut bude začínat. Bezva! Začalo se battlem dětiček. Přišlo jich asi 10, z toho 4 byli z jedné rodiny. Všichni stejní, jen různé stáří, tudíž výška. Byli bezvadní, jeden z nich to zcela zaslouženě vyhrál. Battle hip hop dospělí mě moc neuchvátil, málo účastníků, zmatek v organizaci. Battle house dance 1 vs 1 už byl mnohem zajímavější. Ono se asi není co divit, víc a lepší lidé se zapsali na tenhle battle, protože v porotě byl sám mistr Kapela z Mos Wanted crew a Karim. Koukněte na odkaz na youtube, jak si dávali showcase poroty. Málem jsem spadla ze židle. Vyhrál kluk jménem Giordano, za kterým jsem potom šla a ptala jsem se, zda jsou v Římě nějaké housové workshopy. Řekl mi, že on sám má workshopy každé úterý a čtvrtek, dal mi na sebe facebook, ať se mu prý ozvu.
Večer jsem jela do města na noční prohlídku města. Protože jsem dnes nějak neodhadla počasí, volala jsem Honzovi a prosila ho o zapůjčení mikiny nebo něčeho teplého,abych neumrzla. Prohlídka byla zajímavá, pan průvodce velmi sympatický, většina účastníků mluvila česky :)




Žádné komentáře:

Okomentovat