středa 8. května 2013

Středa - jsem tu přesně týden a užívám si to!!

Dnes ráno jsem se probudila do báječného slunného dne. Dnes měla přijít jakási paní uklidit byt, tak jsem tu na ní nastražila několik pastiček, abych věděla, zda se mi nehrabala ve věcech a zda podlahu vysála dostatečně. Vyrazila jsem na metro s dobrou náladou a knihou a jako obvykle jsem odmítla sjet do hlubin zastávky Libia výtahem. Vždyť dolů to jsou jen 4 eskalátory! Zase jsem musela čekat podezřele dlouho na metro, vždycky mi frnkne rovnou před nosem či co! Přijela jsem tudíž do laborky o trochu déle (9:35 místo 9:30) a pořád jsem tam byla první. To už asi bude tradice. Dnes jsem přihlížela oběma zdejším studentkám, v pauze jsme šli do bááru na kafe a pomalu se z nás snad i stávají kamarádky! Dnes se to trochu protáhlo, takže jsme skončili v 14:15 a holky byly tak hodné, že se mnou zašli do kanceláře menzy zjistit, kde je problém. Nejsem Barbora Svoboda, jak tvrdí můj codice fiscale! Na úřadě udělali chybu, takže mě systém nemohl rozpoznat. Pán byl ale velmi ochotný a vystavil mi novou kartičku, tentokrát ne tak blbě provizorní jako minule, ale pravou = zatavenou ve fólii! Dokonce jsem ještě stihla jít na oběd, i když bylo trochu zvláštní, že za mnou všechen personál říkal, že jsem poslední  (teda si to aspoň myslím, nebo si kuchařky říkali, že mi mají naplivat do jídla). Místní menza...musela jsem si počkat 3 dny, ale stálo to za to! Takového jídla, co si můžu dát za 2,10 euro? A ukradnout jablko na svačinu? Neomezený pití? Jogurty, ovoce, saláty, pizza, těstoviny a víc a víc a víc? Masakr! Už teď se těším na zítra! 
Tenhle zážitek mě naplnil dobrou náladou natolik, že jsem se zastavila u místních stánků a koupila si dvoje náušnice. Paráda! Když už jsem byla v ráži, ve via Libia jsem zašla do obchodu, který jsem měla dlouho vyhlídnutý ale vždy měl zavřeno, když jsem šla kolem. Dnes bylo půl páté, takže jsem zavítala dovnitř a strávila tam asi půl hodiny! Nojo, neodolala jsem a něco jsem si koupila, přiznávám! Cestou na byt jsem si ještě koupila nějaké ty potraviny a byla zvědavá, jak to dopadlo s paní uklízečkou. Celý byt uklizený - bezvadný! Otevřu dveře do pokoje...a nic. Ani netknuto. Tak nevím, jestli paní uklízečka zapomněla či co, ale já zítra vyluxuju sama :)


Žádné komentáře:

Okomentovat