neděle 12. května 2013

Neděle - umění a spánek

Dnes "ráno" jsem se opět vypadala směr Barberini a Honza s odhodláním dokončit prohlídku zbytku galerie. Cestou na metro se mi podařilo alespoň maličko zahnat absťák po hlazení psů (drbala jsem si štěndu nejasné rasy) a nevěřila jsem vlastním očím, když přes přechod pro chodce (i s ostrůvkem mezi pruhy) přejížděl skútr.
V galerii to dnes jako v úlu a na mě přece jen dopadla celotýdenní únava a nedostatek spánku, takže jsem měla co dělat, abych vůbec udržela oči otevřené. Po chvíli jsem usoudila, že nemá cenu se přemáhat, rozloučila se s Honzou a odjela domů, kde jsem si po obědě lehla do postele a prospala velkou část odpoledne. Večer jsem opět volala s rodinou, psala si přáteli (dík že na mě nezapomínáte! :) ) a asi po 5 dnech viděla svého pana domácího a byla seznámena s fungováním místní pračky. Bezva! Teď už jen dopsat tento příspěvek a spát, zítra do laboratoře na půl desátou :)




Žádné komentáře:

Okomentovat