úterý 14. května 2013


Úterý  - začátek seznamování
Dnešní ráno bylo zase nádherné, cesta metrem v klidu a v laboratoři paráda. O kávičkové pauze jsem poprvé vyzkoušela místní cappuccino a velmi rychle přehodnotila, co si budu každý den dávat :D Veeeelká mňamka! Dnes jsme téměř nic nedělali, aby opět pod jsem chtěla být za pilného studenta, takže jsem pokračovala v přepisování poznámek a po obědě (který mi dnes nějak extra nechutnal – vzhledem k tomu, že nejsem schopná udržet italské slovo v hlavě déle než 2 minuty, si nepamatuji ani názvy jídel) jsem pokračovala v čtení článků a psaní blogu :D Inci z Turecka jsem byla pozvána, abych s ní a její kamarádkou šla dnes koupit dárek pro jejich kamaráda k narozeninám a abych zítra šla s nimi na jeho oslavu. Přijde mi to krajně nevhodné, ale pořád tvrdí, jak je to v pořádku, ať určitě jdu, že se seznámím s novými lidmi. No uvidíme, každopádně nakupovat dárek jsem šla. Seznámila jsem se s její bezvadnou kamarádkou z Řecka, která mi mírně připomíná Marušku z letního tábora Hejbni kostrou, ale je moc fajn. Po nákupech jsme se zastavili na prý jedno z nejlepších dolce v Římě. Teda…bylo fakt božský! Musím si zapamatovat, kde ten obchod byl! Pokračovali jsme do místní vinárny, sýrárny a šunkárny a já si dala snad to nejsladší víno na světě a dva druhy naprosto lahodnýho sýra! Protože řecká Maruška zná všechno a všechny, nemuseli jsme ani platit :D Následovala zastávka u Marušky doma, kde zvala jídlo a nějaké knížky a metrem jsme dojeli domů k Inci, kde jsem se seznámila s její spolubydlící a jejím manželem (synovec vedoucí oddělení naší laboratoře). Oba jsou víc než báječný a strávili jsme skvělý večer. 
Posledním metrem jsem se doplácala domů a cestou z metra jsem byla překvapená, když mi na přechodech v cestě překážela zaparkovaná auta a na chodníku skútry. 


Žádné komentáře:

Okomentovat