sobota 11. května 2013

Sobota - bude ze mě znalec umění

Po celkem pozdním návratu vlastně v dnešních ranních hodinách se mi dnes nechtělo příliš vstávat. Přesto jsem se vykopala z postele, nasnídala, poskypovala s rodinou a vyrazila směr kultůůůra! Na Barberini mě čekal Honza a společně jsme vyrazili do Galleria Nazionale d'Arte Antica. Hned u vstupu jsme vyfasovali odznáčky včeliček, které jsou snad na každém sloupu celého objektu. No není se čemu divit, když jsou i ve znaku rodu Barberini. Uvnitř se to veledíly jen hemžilo. Krása stíhala nádheru, až jsem nevěřila, jak je možné něco tak dokonalého namalovat a uvnitř (trochu i navenek) jsem se vztekala, proč já neumím namalovat ani hloupou hvězdičku! Nejvíc jsem ale asi byla učarována stropy, které mi opravdu braly dech.
Odpoledne jsme se zúčastnili prohlídky části města a s částí skupiny k večeru zamířili do oblasti poblíž Piramide, kde jsme si dali něco k snědku a popili vínečko :) 
Parádní den a parádní večer.



Žádné komentáře:

Okomentovat